Friday, January 28, 2011

Dont hate me cause im beautiful...

Assalamualaikummmmmmm :) lama sudah aku tidak berbelog Haha apa khabar semua? *mcm ramai  follower..  Cuti da start. Tak tau nak buat ape?! Cume dalam kepale hotak aku ni berligat ligat fikir pasal kerja rumah yang cikgu cikgu budiman semua bagi mcm tak bagi berehatttt! Hakdoiii. 
Hmph,ape kebaikan kerja rumah??????????

Question mark...

Tanda soal...

Tanda tanya...

Tertanya tanya...

Bertanya tanya...

Dan yang sama seperti di atas*kehabisan idea





Mungkin....

1.Mengkilatkan kepala hotak supaya tidak berkarat seperti besi buruk yang akan dikitar semula
2.Menyenangkan kerja cikgu supaya cikgu boleh duduk je lepas bagi homework dalam kelas
3.Budak budak semua akan takut kalau tak siap homework sebab nanti kena sebat
4.Menguatkan sendi sendi jari apabila menulis dgn banyak
5.Mata diorang akan menjadi cantik kerana sembam siapkan homework smpi lewat malam
6................
7................






Kehabisan ideaaaa Haha Sebenarnye banyak kebaikan nyeee tapi aku malas utk menerangkannye lebih lanjutt.Kalau keburukkannye mungkin hanya satu atau dua mungkin tak ada.Sesungguhnye,kerja rumah tu membantu kita supaya kita rajin :) *konon rajin rajin la siapkan homework yeaaa.Azam aku thn ni,aku nak siapkan homework akuuu! Yeah! Aku Bisaaa! *poyooooo 
Jika ada kesempatan lagi,akan aku berbelog lagi memandangkan tahun ni SPM*takuttt, aku kena hadap buku,dah tak boleh hadap skrin yang tak pernah jemu tgk muka aku :D

Salam,tak jawab dosa kalau jawab sayang *ceth,tiru kak maria plakkkkk

No comments:

Post a Comment