Friday, October 21, 2011

Berapa hari kah tinggal?????????

Assalamualaikum :) Mungkin anda sekalian tertanya tanya apakah yang ingin dikongsikan bersama menganai tajuk di atas!? Tak payah tertanya tanya dah,sudah terang lagi bersuluh,SPM laaaa,apa lagi. Tambah,tolak,bahagi,darab,square root,cube root semua tinggal 2 minggu je lagi bebbbbbbb! Waaaa,gituuuu. Ni haaa,budak pompuan sorang ni liattttttt lagi nak pegang buku! Apa nak jadi nihhhhh! xD Saya pun tak tau kenapa makin malas. Saya nak berjaya tapi..... Tapi apa kejadahnya! Pegi sana hadap buku! Tu diaaaaa. Semua manusia yang dilahirkan pada tahun 1994,pada tahun 2011 ini,mereka semua akan menduduki SPM! Termasuk la saya :(

Sangat perit untuk saya laluinyaaa memandangkan pertama,SPM yang bakal dihadapi,yang kedua,sejurus SPM tamat,saya berkemungkinan besar akan terus ke Program Latihan Khidmat Negara (PLKN),yang ketiga,sesudah saja tamat,saya tidak akan menetap di kediaman saya sekarang ini.Sangat memeritkan memandangkan saya terpaksa meninggalkan segala gala nya di sini,termasuk la,si manis hati saya sorang yang genius tuuuu :/ Hmmm. Tidak mengapalah,pasti ada jalan untuk saya bersama dgn mereka yang tersangat la saya sayanggg <3

 Kami wira wirawati negara! Haha

Yehaaaaaaaaaaaaaaa!

Mungkin,ada hikmah disebalik yang maha kuasa turunkan ke atas saya :) Doakan kejayaan saya untuk SPM dan untuk masa hadapan saya  yang diharapkan secerah Nur :) Amin~

May Allah bless all of us :) <3

2 comments:

  1. spm ttp spm ngok! tp aku pun mkin malas.. tp nk bnyk A! hahha..berangan kan? good good luck untk PLKN YEE.. bahahahahha :P aku xdpt.. selamatt....

    ReplyDelete
  2. Haha doakan aku dpt lakukan SPM dgn baik dan utk PLKN harap harap aku ada kwn Hehe good luck bebbbbbb

    ReplyDelete